Programul “Prima casa” continua si in 2018, cu un plafon alocat al garantiilor in valoare totala de 2 miliarde RON. Acest plafon este inpartit in 2 transe dupa cum urmeaza; Incepand cu 15.02.2018 se vor aloca 1.6 miliarde RON din valoarea totala iar la momentul in care se va consuma 70% din acest plafon vor fi atribuite inca 400 milioane RON din valoarea totala a plafonului.
Documentele necesare aprobarii financiare pentru creditul Prima Casa
Documente necesare:
- Acte de identitate (membrii familiei şi, după caz, pentru persoanele care participă cu veniturile lor la credit, denumite coplătitori)
- Certificat de căsătorie sau hotărâre de divorţ, dacă este cazul (copie)
Documente care atestă realizarea de venituri
- Clienti cu vechime > 1 an la ultimul loc de munca (perioada nedeterminata)
- CI sot + sotie (dupa caz)
- Fără documente de venit (doar semnare Acord de interogare la ANAF)
- Clienti cu vechime < 1 an la ultimul loc de munca (perioada nedeterminata)
- CI sot + sotie (dupa caz)
- Adeverinta venit
- Contract individual de munca, acte aditionale si Revisal
Ca si etapa ulterioara aprobarii financiare, pentru promisiunea de garantare, este nevoie de:
- Antecontract de vanzare cumparare prin care s eidentifica imobilul (cu datele detinute la acel moment), precum si modalitatea si transele de plata
Lumina Park a dat startul pentru Prima Casa 10, Programul 2018 si va asteapta la biroul de vanzari pentru a va alege casa visurilor dumneavoastra! Suntem alaturi de dumneavoastra si va oferim consultanta si sprijinul de care aveti nevoie!